PRODUKTY SCICAN

STATIM 2000S STATIM 5000S

ASEPTIM STATMATIC

HYDRIM C51WD HYDRIM M2

AQUASTAT

ZDJĘCIA PRODUKTÓW SCICAN

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

SERWIS URZĄDZEŃ

DANE KONTAKTOWE
Logistyka medyczna Logmed

  SciCan od A do Z


  Logistyka medyczna "Logmed"

  ul. Duża 5A lok. 10
  05-270 Marki
  tel./fax +48 22 744 20 28
  mobile: +48 609 800 552

  wwww:
www.logmed.pl

  e-mail:
logmed@logmed.pl




SERWIS URZĄDZEŃ

Dokładamy wszelkich starań, aby praca w Państwa gabinetach i placówkach przebiegała bez zakłóceń dzięki wykorzystaniu sprzętu dystrybuowanego przez firmę Logmed.

Nasza oferta serwisu ma na celu skrócenie do niezbędnego minimum przerw wynikających z naprawy urządzeń lub usuwania usterek.



W celu usprawnienia obsługi serwisowej i realizacji napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych, prosimy o przygotowanie następujących danych o urządzeniu:

- typ urządzenia, (jeśli to możliwe numer fabryczny),

- data nabycia, (protokół przekazania sprzętu),

- sygnalizowany numer błędu wskazany przez urządzenie lub opis usterki.

 

W ramach rocznego okresu gwarancji na urządzenie zapewniamy:

- telefoniczne konsultacje oraz wsparcie techniczne od 8.00-20.00 w dni robocze pod numerem telefonu komórkowego +48609800552,

- dotarcie do klienta w czasie 36 godzin od zgłoszenia,

- przedłużenie okresu gwarancji na wymienione podzespoły,

- wydanie urządzenia zastępczego w przypadku braku możliwości naprawy u klienta,

- przyjmowanie urządzeń za pośrednictwem firm kurierskich na koszt firmy ( niezbędna konsultacja telefoniczna),

- wysyłkę urządzeń zastępczych do klienta na koszt firmy,

- dojazd do klienta na koszt firmy.

 

W ramach serwisu pogwarancyjnego zapewniamy:

- telefoniczne konsultacje oraz wsparcie techniczne od 8.00-20.00 w dni powszednie pod numerem telefonu komórkowego +48609800552,

- dotarcie do klienta w czasie 5 dni od zgłoszenia,

- dotarcie do klienta w czasie 36 godzin od zgłoszenia za dodatkową opłatą ( niezbędna konsultacja telefoniczna),

- wydanie urządzenia zastępczego w przypadku braku możliwości naprawy u klienta za dodatkową opłatą ( niezbędna konsultacja telefoniczna),

- przyjmowanie urządzeń za pośrednictwem firm kurierskich na koszt klienta,

- wysyłkę urządzeń zastępczych do klienta na koszt klienta ( niezbędna konsultacja telefoniczna),

 

PRODUKTY SCICANSTATIM 2000S STATIM 5000SASEPTIM STATMATICHYDRIM C51WD HYDRIM M2AQUASTATZDJĘCIA PRODUKTÓW SCICANDOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓWSERWIS URZĄDZEŃDANE KONTAKTOWE