Dokładamy wszelkich starań, aby praca w Państwa gabinetach i placówkach przebiegała bez zakłóceń dzięki wykorzystaniu sprzętu dystrybuowanego przez firmę Logmed.
Nasza oferta serwisu ma na celu skrócenie do niezbędnego minimum przerw wynikających z naprawy urządzeń lub usuwania usterek.
W celu usprawnienia obsługi serwisowej i realizacji napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych, prosimy o przygotowanie następujących danych o urządzeniu:
- typ urządzenia, (jeśli to możliwe numer fabryczny),
- data nabycia, (protokół przekazania sprzętu),
- sygnalizowany numer błędu wskazany przez urządzenie lub opis usterki.
W ramach rocznego okresu gwarancji na urządzenie zapewniamy:
- telefoniczne konsultacje oraz wsparcie techniczne od 8.00-20.00 w dni robocze pod numerem telefonu komórkowego +48609800552,
- dotarcie do klienta w czasie 36 godzin od zgłoszenia,
- przedłużenie okresu gwarancji na wymienione podzespoły,
- wydanie urządzenia zastępczego w przypadku braku możliwości naprawy u klienta,
- przyjmowanie urządzeń za pośrednictwem firm kurierskich na koszt firmy ( niezbędna konsultacja telefoniczna),
- wysyłkę urządzeń zastępczych do klienta na koszt firmy,
- dojazd do klienta na koszt firmy.
W ramach serwisu pogwarancyjnego zapewniamy:
- telefoniczne konsultacje oraz wsparcie techniczne od 8.00-20.00 w dni powszednie pod numerem telefonu komórkowego +48609800552,
- dotarcie do klienta w czasie 5 dni od zgłoszenia,
- dotarcie do klienta w czasie 36 godzin od zgłoszenia za dodatkową opłatą ( niezbędna konsultacja telefoniczna),
- wydanie urządzenia zastępczego w przypadku braku możliwości naprawy u klienta za dodatkową opłatą ( niezbędna konsultacja telefoniczna),
- przyjmowanie urządzeń za pośrednictwem firm kurierskich na koszt klienta,
- wysyłkę urządzeń zastępczych do klienta na koszt klienta ( niezbędna konsultacja telefoniczna),
|